16 Haziran 2017 Cuma

Ramazan Şerbeti



Merhabalar...
Dün akşam değerli ablam sayfasında bu nefis içeceği paylaşınca vakit kaybetmeden hemen kolları sıvayıp mutfağa girdim :)
Sonuç mu? Şiddetle tavsiye ediyorum inanılmaz lezzetli içerken ağızda bıraktığı rehasıyla favorimiz oldu.

Malzemeler:
-7 adet mürdüm eriği
-1 su bardağı vişne
-1 su bardağı toz şeker
-1 adet kabuk tarçın
-2-3 adet karanfil
-fındık büyüklüğünde kuru zencefil veya yarım çay kaşığı toz zencefil
-4 lt su
Hazırlanışı: Tencereye suyu koyup kaynatın.
Kaynayan suya bütün malzemeleri koyup yarım saat kaynatıp ocaktan alıp ılımaya bırakın.
Ilıyan şerbeti süzgeçten geçirip buz dolabında soğuttuktan sonra servis yapın.

(ben tarife extra olarak 1 çorba kaşığı kadar nar çiçeği ekledim)

Afiyet olsun :)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails