4 Ekim 2015 Pazar

Peynirli Roka Salatası



Malzemeler:
-1 demet roka
-10-15 adet kiraz domates veye 2 adet orta boy domates...
-10-15 adet top peynir
-2 diş sarımsak
-3 çorba kaşığı nar ekşisi
-4 çorba kaşığı zeytin yağı
-tuz
Hazırlanışı: Rokayı temizleyip yıkayın ve suyunu süzdürüp kurutup iri olacak şekilde doğrayın.
Domatesleri ortadan ikiye kesip sarımsakları ince olacak şekilde doğrayın.
Derin bir kaseye doğradığınız rokayı domatesleri, sarımsakları ve peynirleri koyup harmanlayın.
Küçük bir kasede nar ekişisi, zeytinyağı ve tuzu karıştırıp salatanın üzerine gezdirip servis yapın.
(daha önce süzme peynir ile denedim tavsiye ederim) 


Afiyet Olsun

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Salata iştah açıcı görünüyor.Ellerinize sağlık birşey sormak istiyorum .Bugün yayınladığınız kahvatı sofrasındaki tabaklara bayíldım.Yanlız ben verdiginiz yerden bir türlú sipariş veremiyorum .Sizin nasıl sipariş verdiğinizi açıklarmısınız rica etsem şimdiden teşekkúr ederim iyi geceler BAL

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok teşekkürler:...
Tabaklarım instagragdam sipris vermiştim... Sayfada numara var whatsaaptan mesaj yazmştım dönüş yapıyorlar... :) Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails