21 Mart 2014 Cuma

Portakallı Çikolatalı Puding



Malzemeler:
-3 su bardağı süt
-1 adet portakal kabuğu rendesi
-1/2 kutu krema (200 ml)
-1/2 paket bitter çikolata (40 gr)
-1 adet yumurta sarısı
-5 çorba kaşığı toz şeker
-2,5 çorba kaşığı nişasta (ben mısır kullandım)
-1 çorba kaşığı kakao
-2 paket vanilin
Hazırlanışı:Tencereye krema, çikolata ve vanilinler hariç tüm malzemeyi koyup orta ateşte sürekli karıştırarak koyulaşana kadar pişirip kaynamaya başlayınca ocağı kısıp krema ve çikolatayı ekleyip çikolata eriyene kadar pişirip ocaktan alın.
Sıcak pudinge vanilinleri ekleyip mikser ile 5dk çırpıp servis kaselerine pay edip oda sıcaklığında ılıdıktan sonra buzdolabına koyup üzerlerini istediğiniz şekilde süsleyip soğuk olarak servis yapın.

Afiyet Olsun :)

7 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerinize emeğinize sağlık. Nefis görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Lezzet sarayı dedi ki...

harika görünüyor, ellerine sağlık

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Eminim nefis bir şey olmuştur

CANBOGAZDAN dedi ki...

himmm nefisss, ellerine saglik canim

kalpkurabiye dedi ki...

ver sen bana o kaseyi ben kaşıklayayım :D
ellerine sağlık tatlımm :*

Unknown dedi ki...

Aslımmmm ellerine sağlık nefis olmuş öpüyorum...

Asyadan Esintiler dedi ki...

ellerine sağlık canım,bayılırım ben çikolatalı pudinge üstelik içine bir de portakal girince lezzet ikiye katlanmıştır.Ben bu ikiliyi çok yakıştırırım zaten :) sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails