5 Mart 2014 Çarşamba

Mayasız Pizza



Malzemeler:
-1 adet yumurta
-4 çorba kaşığı yoğurt
-5 çorba kaşığı zeytinyağı
-2 çorba kaşığı ılık su
-1 paket kabartma tozu
-1 çay kaşığı toz şeker
-1 çay kaşığı tuz
-aldığı kadar un
Sosu İçin:
-1 tatlı kaşığı domates salçası
-1 çorba kaşığı ketçap
-1 çorba kaşığı zyetinyağı
-kekik
Üzeri İçin:
-1 adet domates
-1 adet yeşil biber
-1/2 adet küçük kuru soğan
-mantar
-sosis
-siyah zeytin (çekirdekleri çıkartılmış)
-mısır (ben konserve kullandım)
-kaşar rendesi
Hazırlanışı: Derin bir kab içerisine bir miktar un koyup malzemeleri sırasıyla ekleyip ele yapışmayan yumuşak hamur yapın.
Hazırladığınız hamuru hafif unlu zeminde merdane ile çok fazla inceltmeden açıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirin.
Sos için salça, ketçap, zeytinyağı ve kekiği karıştırıp hamurun üzerine sürün.
Üzeri için soğanı yarım ay şekilde biberleri ince domateside küp küp şekilde doğrayın.
Mantar ve sosisleride ince olacak şekilde doğrayın.
Hamurun üzerine ilk olarak bir miktar kaşar rendesi serpiştirip üzerine soğan, biber, domatesi ve sırasıyla kalan malzemeleri yerleştirip son olarak az miktar kaşar serpiştirin.
Önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında altı kızarana kadar pişirip sıcak olarak dilimleyerek servis yapın.

Afiyet Olsun :)

6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

böyle daha kıyır kıyır oluyor değil mi kuzum bende genelde mayasız yapıyorum o yuzden :)
ellerine sağlık :*

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ilk defa denedim ama çok beğendim... Sanırım artık bu şekilde yağacağım hep :))

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ilk defa denedim ama çok beğendim... Sanırım artık bu şekilde yağacağım hep :))

nisamla dedi ki...

bende bu tarifle yapıyorum ama ben tavada pişiriyorum aslı :)
harik olmş eline sağlık pizzayı kim sevmez :)

Unknown dedi ki...

Aslım ellerine sağlık,sevgiler...

sevil sahin dedi ki...

Tatlim valla cok guzel olmus bizim evdeki pizza canavarlarina bende yapayim ;) eline saglik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails