26 Şubat 2014 Çarşamba

Acuka



Malzemeler:
-6 çorba kaşığı biber salçası
-2 çorba kaşığı domates salçası
-1 su bardağı ceviz
-1 su bardağından biraz az ekmek içi (ben galeta unu kullandım)
-4 diş sarımsak
-1 tatlı kaşığı nar ekşisi
-1 çay bardağı zeytin yağı
-kara biber, pul biber, kimyon, kekik, nane, yeni bahar
Hazırlanışı: Tencereye zeytinyağını koyup ısıtın ve salçaları ekleyip kokusu çıkana kadar kavurun.
Cevzileri robotto çekip sarımsakları rendeleyin.
Geniş bir kasenin içerisine kavrulan salçayı, ceviz, sarımsak, nar ekşisi, ekmek içi ve baharatları ekleyip karıştırın.
İstediğiniz zaman üzerini ceviz ile süsleyip servis yapın.

Afiyet Olsun :)


3 yorum:

HÜLYA dedi ki...

aaaah aah ekmeği bana bana yiyeceksin şimdi.... ühhüüü ama ben diyetteyim sen benim yerime de ye olurmu canım.

ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

merhaba asli hanim ben zeynep size bir soru olackti zeytinyagli katmer veetsiz cig kofte tarifini verirmisin lutfen sirkeli patlican tarifi deddim super bir yogurt pogca nefis oldu tarifleri merakla bekliyom belcikadan selamlar supersin yaa masallah

Pembe Tatlar dedi ki...

Hülyacığım bende diyetteyim canım...
Yiyenlere afiyet olsun diyelim :D

Zeynepciğim canım önümüzdeki günlerde sırasıyla hepsi yayınlanacak canım... Sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails