9 Aralık 2013 Pazartesi

Tavuk Kokoreç



Malzemeler:
-2 adet tavuk fileto
-2 adet yeşil biber
-1 domates
-4 diş sarımsak
-tuz, karabiber, pul biber, kimyon
-zeytinyağı
Dürüm İçin:lavaş
Hazırlanışı:Tavukları zar büyüklüğünde doğrayıp tavaya koyup ağzı kapalı kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirin.
Biber, domates ve sarımsakları da küçük, küçük doğrayın.
Ayrı bir tavada biber ve sarımsakları zeytinyağın da kavurup domatesi ekleyip suyunu çekince ocaktan alın.
Suyunu çeken tavuklara kavrulan sebzeleri baharatlarla birlikte ekleyip 2-3 dk kavurup ocaktan alın.
Lavaşın arasına koyup dürüm yaparak servis yapın.

Afiyet Olsun :)


2 yorum:

Asyadan Esintiler dedi ki...

Aslıcım süpersin.harikasın,muhteşemsin...daha ne desemki acaba :) Çok seviyorum senii yaa.Ben seni gördüm sen beni görmedin ama olsun.Bir gün mailine gönderirim resmimi.Sen de beni tanımış olursun.Ellerine emeklerine sağlık canım.Sevgi ve muhabbetlerimle...

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık ben bazen bu şekilde hazırlıyorum tavuğu evdekiler bayılıyor sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails