12 Aralık 2013 Perşembe

Havuçlu Kareler



Malzemeler:
-10 adet havuç
-1 su bardağı şeker
-1 su bardağı süt
-5 çorba kaşığı nişasta
-1 su bardağı iri çekilmiş ceviz
-1 çay kaşığı tarçın
Üzeri İçin: hindistancevizi
Hazırlanışı:Havuçların kabuklarını soyup rendeleyin.
Bir kasede süt ve nişastayı karıştırıp havuç ve şekerle birlikte tencereye koyup altı kısık şekilde suyunu çekene kadar ara ara karıştırarak (dibi tutmasın diye) pişirip ocaktan alıp ceviz ve tarçını ekleyip karıştırın.
Tabanı su ile ıslatılmış küçük kare borcama döküp üzerini kaşık ile düzleyin.
Ilıyınca buz dolabın da 3-4 saat bekletip istediğiniz büyüklükte kareler kesin.
Kestiğiniz karelerin hertarafını hindistan cevizine bulayıp istediğiniz zaman servis yapın.

Afiyet Olsun :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Havuçlu, tarçınlı kekin üzerine hiç hindistan cevizi koymamıştım. Denicez bakalım :)

sevtap dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar canım,ellerine sağlık...

Özgen dedi ki...

Çok tuttum bu tarifi ellerine sağlık sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bunu denedim cok hafif ve lezzetli bir tarif.SEVİNC

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevinç hanım afiyetler olsun :)

gurme dedi ki...

Çok güzel vede hafif görünüyor cezerye gibi denicem takiptesiniz :)

Unknown dedi ki...

bugday nisastası ya da mısır nisastası hangisini kullandınız cok sık görünüor ellerine saglık :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili Birdenbire Birden... Mısır nişastası kullandım ben... Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Henüz denemedim yapıcaz bakalım...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails