26 Ocak 2013 Cumartesi

Portakal Kabuğu Reçeli



Malzemeler:
-6-7 adet portakal
-4 su bardağı toz şeker
-2 bardak portakal suyu
-2 bardak su
Hazırlanışı:Portakalın kabuklarını ince olacak şekilde soyup kıvırıp iğne yardımı ile ipe dizin.
Portakal kabuğunun acısı çıkması için üzerini geçecek şekilde su koyup kaynatın ve süzün ve bu işlemi 3-4 kez tekrarlayın.
Tencereye su , portakal suyu ve şekeri koyup 10-15 dk kaynayıp ipe dizilmiş portakal kabuklarını ekleyip kıvan alıncaya kadar kaynatın ve  soğuyunca ipten portakal kabuklarını çıkartıp servis yapın.

Afiyet Olsun :))


6 yorum:

feriha dedi ki...

ellerinize sağlık .ilk fırsatta deneyeceğim. Sizi izlemeye devam ediyorum.

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık. Benzer bir tarifle turunç reçeli yapıyorum o da çok güzel oluyor. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

merhaba asli hanim ben zeynep sizi surekli katip ediyorum bu sefer hashasli seker pare yemek takimiza bayildim hangi marka soylermisiniz cok seinirim o kadar sik masalar hazirliyorsun ki tarifleri bekliyoruz segilerilmle belcikadan

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık
sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

elllerine saglik mmmm mis canim.

Pembe Tatlar dedi ki...

Güzel yorumlarınız için yüreğinize sağlık...
Merhabalar Zeynep hanım öncelikle çok teşekkür ediyorum...
yemek takımım Güral Porselen...
Sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails