15 Eylül 2012 Cumartesi

Nohut Köftesi (felafel)



Malzemeler:
-1 su bardağı haşlanmış nohut
-1 adet yumurta
-1/2 su bardağı galeta unu
-2 çorba kaşığı un
-1 adet kurusoğan
-3 diş sarımsak
-1/2 demet maydonoz
-1 çay kaşığı karbonat
-tuz, kimyon,karabiber,pulbiber
Kızartman İçin: Sıvıyağ
Hazırlanışı:Haşlanmış nohutu robottan geçirin.
Soğan ve sarımsakları rendeleyip maydonozu minik minik doğrayın.
Derin br kasenin içerisine robottan geçirdiğiniz nohutu, doğramış olduğunuz sebzeleri ve diğer malzemeleri koyup iyice yoğurup buzdolabında 1saat dinlendirin.
Hazırlanan harçtan cevizden daha küçük parçalar kopartıp yuvarlayın ve kızgın yağda kızartıp servis yapın.

Afiyet Olsun :))

9 yorum:

sibelyalcincom dedi ki...

ellerinize sağlık benimde sevdiğim bir lezzet:) sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bu köfteyi yapmak bana bir türlü nasip olmadı:)
Ama sizin köfteler muhteşem güzellikteler.Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Nefis olmuş.

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık
yapacaklarımın listesindeydi falafel siz benden daha atik çıktınız :))

*mehtap dedi ki...

yemedim ama merak ediyorum nasıl bir tat diye,ellerine sağlık..

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık canım.tadını çok merak ettim...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Ellerine sağlık, köfteler nefis görünüyor.
Her zaman ki gibi muhteşem bir sunum yapmışsın.

Adsız dedi ki...

Karbonat yerine başka birsey kulana bilirmiyim acaba?

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık teşekür ediyorum :))

Sevgili Adsız izleyicim ben yıllardır karbonat ile yapıyorum ama kullanılmasa yada yerine başka birşey kullanılırsa nasıl olur bilemiyeceğim...

Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails