18 Mayıs 2012 Cuma

Kuru Meyveli Truff


Malzemeler:
1 poşet kakaolu kremşati
1 su bardağı soğuk süt
500gr kaaolu petibör bisküvi
5 adet kuru incir
6 adet kuru kayısı
1 çay bardağı kuru üzüm
1 çay bardağı ceviz
1 çay bardağı fındık
Üzeri İçin: çekilmiş fıstık veya hindistan cevizi
Hazırlanışı: İncir , kayısı ve üzümü ılık suda 5-10 dk bekletip minik minik doğrayın.
Derin bir kasenin içerisinde kremşanti ve sütü çırpıp bisküvileri elinizle kırıp doğranmış meeyveler ile beraber ceviz ve fındığı ekleyip yoğurun.
Hazırlanan karışımdan cevizden küçük parçalar kopartıp elinizi hafif ıslatarak yuvarlayıp çekilmiş fıstığa bulayıp truffle kağıtlarına yerleştirip servis yapın.
Afiyet Olsun :))

                                                                                          

17 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım yaaa bu trufflar çok cici çok şeker görünüyorlar...
tamda ağzıma lazyık olmuşlar...
bana 2 tane ayırmayı unutma olur mu...
ellerine sağlık canım...
kocaman sevgiler...

Atike Momini Ziya dedi ki...

SELAMLAR, HAYIRLI CUMALAR CANIM. GÖRÜNTÜMUHTEŞEM EMİNİM TADIDA ÖYLEDİR. DENENMESİ GEREKEN TARİFLERDEN BİRİ ELLERİNE KOLLARINA SAĞLIK.UZUUUN BİR ARADAN SONRA ESKİ DOSTLARI ZİYARETE DEVAM EDİYOR VE YENİ BLOG SAYFAMA BEKLİYORUM :)...İÇTEN SEVGİ VE DUALAR...

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok hoş gözüküyorlar:)

zeymurancafe dedi ki...

cok guzel gorunuyor hemn uzanıp bır tanesını almak ıstıyorum ellerıne sağlık

Limon çiçekleri dedi ki...

Truflar harika görünüyor,ellerinize sağlık.Oysa ben size geçen yıldan beri kaç defa yorum bıraktım,benimde Kayserili olduğuma dair falan ama hiç cevap alamamıştım,üzülmüştüm.yeni görmüşünüz blogumu memnun oldum...Geç olsun güç olmasın tanışmamız.Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Aslişkommmmmmmm hani bana ellerine sağlık trufa asla hayır diyemem. Hayırlı cumalar öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik cok güzel görünüyor afiyetler olsun.

Ferkay dedi ki...

Ne güzel görünüyor gördümmü dayanımıyorum canım yapınca gelip gidip kendim yiyorum.
Ellerine sağlık aldım bir tane.
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

hmmm cok lezziz görünüyor cok
ellerine saglik canim...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SASĞLIK CANIM MÜKEMMEL
:)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ellerine sağlık canım süper olmuşlar sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nasıl da güzel görünüyorlar öyle... Miss gibi...
Sevgiyle kal.

Armina dedi ki...

Enfesss bir görüntüsü var ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Merhaba, blogumda seni bir sürpriz bekliyor. Süprizini görmek istiyorsan blogumu ziyaret etmen gerekiyor. Bekliyorummm. fatoşun mutfak günlüğü

Mutfak Havlusu dedi ki...

Bu tam annemlik!
Kuru meyveleri çok seviyor bende bundan yola çıkarak birşeyler yapmalıyım:-)
Ellerine sağlık,güzel fikrin,tarifin için çok teşekkürler!

özlem dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun. Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah.

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok şık ve nefis bir tarif. Ellerinize sağlık, tariflerinizi özlemiştik, fazla ara vermeyin:))
Sevgiler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails