4 Şubat 2011 Cuma

Çilekli Mini Pasta

Dualarda umutulmamak dileğiyle....
Hayırlı Cumalar...

Herkese Merhabalar...
Etkinliğimiz için özenle hazırladığım bir lezzetle karşınızdayım:)
Malzemeler:
-1 adet hazır kakaolu pasta keki
-3 su bardağı süt
-1 çay bardağı toz şeker
-2 adet yumurta sarısı
-2 çorba kaşığı nişasta
-1 çay bardağı un
-2 paket beyaz çikolata (160gr)
Süslemek İçin: Çilek
Hazırlanışı: Kakaolu pasta kekini mini  kek kalıbı ile kesin...
8 adet mini kek kalıplarını fırın tepsisine koyup kesilen kekleri kalıpların içine yerleştirin...
Çikolata hariç bütün malzemeyi tencereye koyup muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırarak pişirip çikolataları ekleyin ve çikolatalar eriyene kadar kısık ateşte karıştırmaya devam edip çikolatar eriyince ocaktan alıp 10dk bekletin...
Çilekleri boylamasına ortadan ikiye kesin...
Kek lalıpların iç duvarlarına çileklerin kesilen yüzü gelecek şekilde dik olarak yerleştirin...
Bekleyen kremayı mikser ile 5dk çırpın...
Kremayı kalıptaki çileklerin üzerini geçecek şekilde bütün kalıplara pay edip 1 gece buzdolabında bekletip servis tabağına düzgünce çıkartıp servis edin...
Afiyet olsun....

25 yorum:

Işıl dedi ki...

ÇOK HASSAS Bİ ÇALIŞMA OLMUS

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

harikasın hayatım ellerine sağlık çok güzel görünüyor
sevgiler, dostçakal

yeşim dedi ki...

hayırlı cumalar canımmm.porsiyonluk pasta nefis görünüyor çok beğendim.ellerine güzel gönlüne sağlık ...güzel bir hafta sonu diliyorum.öptüm çok sevgiler...

Unknown dedi ki...

Küçük meleğim hayırlı cumalar pas
tan muhteşem bayıldım ellerine sağ
lık öpüyorum.

Saglıklımutfak dedi ki...

ellerine sağlık. nefis gözüküyor. Hayırlı Cumalar.

xcelis dedi ki...

wuwww nefis olmuş bayıldım.Yapan ellerin dert görmesin.Ya benim hazır aldığım bi pasta var ona bi bakabilirmisin bende yapmak istiyorum ama tarif yok :(
http://xzcelis.blogspot.com/2011/01/patates-koftesi-ve-minik-pastacklar.html
bi bakarsan çok sevinirim.tşkler şimdiden

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık görüntü süper çok özendiğin belli sevgilerimle iyi hafta sonları

Unknown dedi ki...

Hayırlı cumlar canım
çoook şirin bir pastacık olmuş bu ellerine sağlık tamda etkinliğinize yakışır olmuş
sevgiler

Ferkay dedi ki...

çok şirin ve cezbedici görünüyor ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Insan yemeye kiyamaz ne gûzel pasta olmus bu bôyle, ellerin dert görmezsin

Gülcan dedi ki...

son derece kusursuz ve mükemmel olmuş ellerinize sağlık sevgiler.

balböcükleri dedi ki...

ellerine sağlık görüntü bakımında baya güzel özellikle.bizde çilek çok seviyoruz ama bu mevsimde yememeye çalışanlardanız.mevsim meyveleriylede denenebilir.özellikle çocuklar için.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık Aslıcım
çilekle daha bir şirin olmuş

YeMeK vAkTi dedi ki...

ama benim böyle kalıplarım yokkkiiii:(((

harika görünüyor gerçekten ellerine sğalık canım

hayat dedi ki...

Canım, çok harika görünüyor. Eline emeğine sağlık.
Sevgiler..

LEZZETİKRAM dedi ki...

harika gözüküyor canım ellerine sağlık

Limon çiçekleri dedi ki...

Bu bir pasta değil bir sanat eseri:)Bizi kandırmayamı çalışıyorsun yoksam??

japon çekirdeği dedi ki...

aman allahım!
bu ne güzel bir pastadır böyle? bayıldım :)))

kalpkurabiye dedi ki...

canımm çok cici bir pasta ollmuşş:)
Allahımmm hemde çileklii:))
nefis görünüyor:)
ellerine sağlık balım:)

gülşah dedi ki...

aslı hanım harika olmuş mutlaka deneyeceğim ben bunu:)
pasta kalıplarınız çember şeklindemi,ben nereden temin edebilirim acABA onlardan.

Unknown dedi ki...

Tek kelime harika görünüyor nefis demek daha dogru sevgiler canim öptüm.

Unknown dedi ki...

canım supper gorunuyor bayıldım...ELlerine saglık

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Gülşah hanım...
Benim 4 adet kelepçeli mini pasta kalıbım vardı...
Fakat verdiğim tariften 8 adet pasta çıktığı için evde bulunan tupperware nin kalıpları vardı onları kullandım...
Pasta bir gece dolapta dinlendiği için hafiften üzerine bastırıp çıkardım bir sorun olmadı...

Kelepçeli kalıplarımı migrostan almıştım...
Ve bir arkadaşım kalıpları pahalı bulduğu için kartondan tek kullanımlıp kalıplar yapıp bu pastayı o şekilde denemiş:)

Yaklaşık 8cm yüksekliğinde kesip su bardağının etrafına dolayarak yapıştırmış...
Belki firkir olur diye buraya yazmak istedim...
Sevgiler....

Ferah Gülşen dedi ki...

kendi ufak ama lezzeti mükemmeldir eminim. Çünkü görüntü muhteşemmm eline sağlık :).

mavii dedi ki...

Sitede sabahliycam sanirim ben boyle guzel seyleri bir arada ilk kez gordum tum sunumlar birbirinden guzel ayila bayila bi hal oldum;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails