10 Aralık 2010 Cuma

Meyveli Pasta

Allahın Rahmeti ve Bereketi üzerinize olsun....
Hayırlı Cumalar...

Malzemeler:
-4 adet yumurta
-4 küçük kahve fincanı tozşeker
-1 küçük kahve fincanı nişasta
-4 kahve fincanı un
-2 çorba kaşığı sıvıyağ
-3 çorba kaşığı sıcak su
-1 paket kabartma tozu
-2 paket vanilin
Arası İçin:
-1,5 su bardağı süt
-1 adet yumura sarısı
-1 çay bardağı tozşeker
-1/2 çay bardağı un
-1 tatlı kaşığı nişasta
-2 paket vanilin
-kivi, muz
Üzeri İçin:
-1 paket çilekli cremole
-1 paket sade toz şanti
-3,5 su bardağı süt
-muz,kivi.portakal,vişne
Hazırlanışı:Pandispanya için yumurta ve şekeri köpürene kadar çirpıp kalan malzemeleri sırasıyla ekleyip karıştırın...
25cm lik yağlanmış kek kalıbına karışımı döküp önceden ısıtılmış 160derecelik fırında pişirip ılımaya bırakın...
Ara kreması için meyveler hariç bütün malzemeyi tencereye koyup ara ara karıştırarak orta ateşte muhallebi kıvamına gelene kadar pişirip ılımaya bırakın...
Ilıyan pandispanyayı (enlemesine) ortadan ikiye kesin...
Ilıyan kremayı mikser ile 5dk çırpıp kestiğiniz pandispantanın üzerine sürüp muz ve kiviyi ince ince dilimleyip kremanın üzerine meyveleri yerleştirip diğer pandispanyayı koyun....
Üzeri için cremole ve şantiyi süt ile çırpıp pastanın hertarafına eşit şekilde sürüp kalan krema ile etrafını süsleyin...
Meyveleri istediğiniz şekilde kesip pastanın üzerine yerleştirip buzdolabında 2saat bekletip servis yapın...
Afiyet Olsun...

28 yorum:

Işıl dedi ki...

KENARLARI ÇOK HOSSS

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ne kadar güzel görünüyor bu pasta böyle:) Ellerine sağlık canım..

çiğdem dedi ki...

çok hoş yaa özellikle kremayla yapılan o salkım sacak süse bayıldım. enim gibi kremayı düz yapamayan biri için oldukça işe yaricak
ellerinize sağlık

TATESAL dedi ki...

Nasıl güzel bir pasta olmuş bu Aslıcım ,ellerine sağlık afiyet olsun canım...

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı cumalar. Ellerinize,emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılarımla.

herşeyden azıcık dedi ki...

Aslışım Pembişim bu ne güzellik böyle ya??? Ellerine sağlık yanında yatarım ben bunun valla:)) Kesmeye kıyamam.sana da hayırlı Cumalar Allahın selameti üzerinde olsun sevgiler.

Unknown dedi ki...

Küçük Meleğim muhteşem bir pasta ol
muş ellerine sağlık alıp kaçıyorum.
Hayırlı cumalar kocaman öpüyorum.

Çağla Yılmaz Bayar dedi ki...

Ellerinize sağlık!
PAstanız ye benı ye benı dıye bagırıyor!!!!

mutfagabuyrun dedi ki...

pastaya bakınca canınızın çekmemesi mümkünmü.harika olmuş.ellerinize sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

yine 10 numaraaaaaa!!!! Ellerine saglikk

TAZE NANE dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor ama.

kalpkurabiye dedi ki...

fıstığım ellerin dert görmesinn ne cici birşey olmuş böyle bu pasta:))
hayırlı cumalar olsun..

Nilgün Komar dedi ki...

bak bak hayal kur

saniyesultan dedi ki...

çok güzel gözüküyor.

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık nefis olmuş.

Adsız dedi ki...

Herkes gibi bende kenarlarına bayıldım :) Rastgele, salaş pastaları seviyorum :D Çünkü o rastgele şekli verirken bile muntazamlık hakim oluyor.

Beğendim, ellerine sağlık Aslişko abla :)

Doyumluk.... dedi ki...

süslemesi de ayrı bir güzel olmuş.eline sağlık.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

ne güzel bir pasta çok şık
ellerine sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

aslıcım bu ne güzellik böyle,
geçenlerde bende böyle bir lezzeti yapıp tadamadan ikramda bulundum :)
malum diyet !
ellerine sağlık canım nefis.

keskinli dedi ki...

canim süper görünüyor ellerine saglik sevgiler...

YeMeK vAkTi dedi ki...

aslıcım ellerine sağlık o kadar güzelki gözüm açıldı sabah sabah:)

made in funda dedi ki...

ay çok şık çok nefis bir pasta olmuş canım.ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

NEFİS GÖRÜNÜYOR BU PASTA....
ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

saniyesultan dedi ki...

resmini göremedim ama lezzetli olduğuna eminim.

Unknown dedi ki...

Küçük Meleğim özel mailine etkinlik mailini attım kocaman öpü
yorum.

nurcihan güldür dedi ki...

merhaba aslı hanım.bu guzel tarifleri bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler.dün eşimin doğum günüydü . bu tarifinizi kullanarak dün ilk defa yaş pasta yaptım ve aldığım sonuç muhteşemdi.özellikle pandispanyanın tadı muazzamdı. tekrar teşekkür ederim.

Pembe Tatlar dedi ki...

Nurcihan hanım eşinize sağlıklı hayırlı ömürler diliyorum...
İnce davranışınızdan ötürü çok teşekkür ediyorum sevgiler :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Nurcihan hanım eşinize sağlıklı hayırlı ömürler diliyorum...
İnce davranışınızdan ötürü çok teşekkür ediyorum sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails