11 Haziran 2010 Cuma

Çerkez Tavuğu

Cumalar size sağlık,afiyet, huzur, mutlulukve gülümsiyen gözler kalpler yüzler getirsin...
Gülümsemeniz hiç bitmesin sevgili kardeşlerim..
Cumanız Mübarek Olsun...
Hayırlı Cumalar

Davet masamdaki Lezzetleri paylaşmaya devam:)

Malzemeler:
-2 adet tavuk göğsü (haşlanıp ince didilmiş)
-6-7 dilin ekmek
-1 su bardağı ceviz
-4 diş sarımsak
-1 çay bardağından biraz az zeytin yağı
-1/2 çay bardağı tavuk suyu
-tuz, karabiber,kimyon,kırmızı tozbiber
Hazırlanışı:Ceviz ve sarımsakları rondodan geçirin...
Ekmekleri su ie ıslayıp fazla suyunu hafif sıkıp cevizlere ekleyip rondoyu birkez daha çalıştırın ve karışımı derin bir kab içerisine koyup zeytin yağı ve baharatlarıda ekleyip iyice karıştırıp tavukları vetavuk suyunu ekleyip karıştırın gerekirse biraz daha tavuk suyu ekleyebilirsiniz...
Bol turşu ile süsleyip servis yapın...
Afiyet Olsun...


28 yorum:

ebru dedi ki...

aslıcım ellerine sağlık bende geçenlerde bir arkadaşımda yemiştim tadı harikaydı.bende en kısa zaman da deneyeceğim...

Aysultan... dedi ki...

Amin canım amin:)))
nefis görünüyor,bayılırım annanem tarafı çerkez nefis yaparlar:)))
eline sağlık bitancim:))

Kırmızı Papatya dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım..

Hayırlı Cumalar,

Selam ve dua ile..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım hayırlı cumalar senden tarif görmek çok güzel eline sağlık seninde yüzündeki gülümseme hiç bitmesin.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım kardeşim hayırlı cumalar.Çer
kez tavuğuna bayılırım harika olmuş
kocaman kocaman öpüyorum...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hayırlı,huzurlu cumalar pembe şekerim.

Tavuklu olan tüm lezzetler evet diyorum:) Ellerine sağlık..

gulsev dedi ki...

Ben bu çerkez tavuğunun üzerine sıvıyağda toz kırmızı biberi biraz kızdırıp, döküyorum, leziz oluyor tavsiye ederim.
Elinize sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili aslıcığım merhaba,
ziyaretlerin, yorumların temennilerin için öncelikle çoookk teşekkür ederim.

tarifi görünce gözlerim parladı desem, bende bu hafta misafirlerime hazırlamıştım,valide sultanımda çay sofralarında çok yapardı..eski alışkanlık bizde.
ellerine sağlık canım

Gökce dedi ki...

hayırlı cumalar aslıcım.

Işıl dedi ki...

denemeye değer

made in funda dedi ki...

NEFİS ÖTESİ GÖRÜNÜYOR CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ASLICIĞIM CANIM ELLERİNE SAĞLIK.BENDE HİÇ TADMADIM HEP MERAK EDİYORUM İNŞALLAH EN YAKIN ZAMANDA DENEYECEGİM..:)

HAYIRLI CUMALAR

SEVGİLER

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı cumalar. Çok leziz ve iştah açıcı bir görüntüsü var.

Saygılar.

Defne Kızın Anası dedi ki...

sanada hayırlı cumalar canım.

herzamanki gibi harika bir lezzet.ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim benim, sana da hayirli cumalar diliyor, sevgilerimi birakiyorum...

çeşnici Handan dedi ki...

Çerkez tavuğunu çok severim. Ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik nefis görünüyor afiyetler olsun .Hayirli cumalar canim.

Sevtap dedi ki...

sen yaparsında nefis olmazmı bayılıyorum bu tada ellerine sağlık teksorun var sarımsak midemi ağrıtıyor özellikle bu aralar

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik cok guzel gorunuyor
cerkez tavugunu ne yedim ne yaptim sizde gorunce aklima geldi yapmak istedigim :))

ebru dedi ki...

Aslıcım ellerine sağlık bir tanem. Çerkez tavuğunu çok duydum ama hiç yapmadım. Bir gün deniycem. Öpüyorum canım seni.

eldivenlerim dedi ki...

çerkez tavuğunu hiç tadmadım ama çok lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım....

paşakızı mutfakta dedi ki...

Pembe şekerim tek kelimeyle harikas.Ellerine sağlşık canım(:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

HÜLYA dedi ki...

eline sağlık canım görüntü süper. lezzetine zaten diyecek söz yok ..afiyetler olsun

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

merhaba canım çok severım elıne sağlık damadımda çerkez sevgıler

gülşen dedi ki...

Aslı Hanım ilk defa deneyeceğim bende bu tarifi,acaba tavuk göğüs yerine tavuk budu kullansam olurmuki 2 tane?

gülşen dedi ki...

bazı tarifler yoğurtlu mayonezli oluyor mesela,çerkez tavuğunun orjinalinde yoğurt yok değilmi?

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Gülşem Hanım...

Tavuk göğüs yerine tavuk budda kullanabilirsin tabikide ama ben bu tarz lezzetlerde herzaman tavuk göğüs tercih ediyorum...

Çerkez tavuğunda yoğurt veya mayonez olmaz orjinali herzaman sadedir:))

Umarım yardımcı olabilmişşimdir sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails