26 Nisan 2010 Pazartesi

Ülkerin Süprizi ve Çikolatalı Çanak

Hepinize güzel mutlu bir hafta diliyorum...
2010 Blog Ödüllerine bende katıldım...
Geçtiğimiz cuma Ülker Petibör Bisküvileri yarışmaya katılan adaylara süpriz yaparak çok cici bir kutu içerisinde bisküviler gönderdi:))
Teşekekrüler Ülker....

Arkadaşlar BURAYA tıklayarak arama butonuna Pembetatlar yazıp bana oy verebilrisiniz...
Şimdiden herkese teşekkür ediyorum...

Bende hiç vakit kaybetmeden gelen bisküvilerimle kendimce birşeyler yapmaya çalıştım ve bu şık çanak ortaya çıktı:))
Malzemeler:
-1 paket ÜLKER petibör bisküvi
-50gr eritilmiş tereyağı
-1 çay bardağı süt
-2 çorba kaşığı tozşeker
-2 çorba kaşığı kakao
-1 çay bardağı çekilmiş fındık
-1 adet portakal kabuğu rendesi
Hazırlanışı:Bisküvileri robottan geçirin...
Derin bir kab içerisinde bütün malzemeleri karıştırıp iyice yoğurup 15dk dinlendirin....
Hazırlanan harçtan yumurta büyüklüğünde parçalar kopartıp mini kek kalıplarına bastırarak yerleştirin ve orta kısımlarını kaşık yardımı ile oyarak çıkartıp buzdolabında 2saat bekletin...
Bekletilen çanakları dikkatlice kalıplardan çıkartıp servis edeceğiniz tabağa koyun...
İçlerini isteğe bağlı puding,krem şanti yada benim gibi dondurma koyarak servis yapın...
(buzdolabında 1 hafta saklayıp istediğiniz zaman içlerini doldurup servis yapabilirsiniz)
Made in Aslişkooo:)
Afiyet Olsun....

33 yorum:

Işıl dedi ki...

OYUMU VERDIM HADI BAKALIM

TATESAL dedi ki...

Elinin değdiği herşeyi mükemmelleştiyorsun Aslıcım...
Bol şans yarışma için,oyum sana..

Unknown dedi ki...

Aslıcığım hediyelerini sağlıkla kullan canım
çikolatalı çanağa gelince süpersin ne diyim:D ellerine fikrine sağlık canım hemen not ettim yapıcam inşaallah sana haber veririm fikrine bayıldım maşallah sana sevgiler

nily21 dedi ki...

bravo Ülker'e..bizim Kadın Bloglorı sponsorundan da bekliyoruz böyle güzel sürprizler :))

Bir Dilim Düş dedi ki...

Aslıcığım müthişsin vallahi ellerine sağlık süper bir fikir. Yarışmada başarılar dilerim canım.

Sevgiler,
Evren

japon çekirdeği dedi ki...

çok yaratıcı! özellikle tabağın süsüne bayıldım :)

sevgiler
ebuş

Hilal dedi ki...

başarılar:)
bana da geldiğinde çok şaşırmıştım hiç beklemiyordum. umarım çok başarılı olursun arkadaım sevgiler

Krema Tadında dedi ki...

merhaba Aslıcım hediyelerini güle güle kullan pirinç patlağı için teşk ederim inceliğin yeter canım ,ellerine sağlık afiyetler olsun çikolatalı çanak mükemmel sevgiler iyi haftalar ...

ebru dedi ki...

Benim becerikli arkdaşım. Ellerine sağlık. Çanaklar harika olmuş
Hediyelerini iyi ve sağlıklı günlerde kullan.Öpüyorum seni.

nurşen dedi ki...

Selamlar arakdaşım,ülkerin yaptığı bu jest gerçekten çok güzeldi değil mi.
Çikolata çanaklarında harika canım ellerine sağlık.
Sevgiler

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM HARİKASIN YA... BU HARİKA BİR FİKİR MUHAKKAK DENİCEM DEĞİŞİK VERSİYONLARINI...:) TADI NEYE BENZİYOR MERAK ETTİM BİRAZ TARİF EDERMİSİN?
CANIM BENİM OY VERMEK İÇİN GİRDİM KAYIT FALAN DİYO. NASIL OLUYO BU İŞ? ORDA BENİM TAKİP ETTİĞİM BİR ÇOK SİTE VARMIŞ AMA EN FAVORİM SENSİN. BAŞARILAR DİLERİM... ÖPÜYORUM...

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum...
Desteleriniz içinde yüreğinize sağlık...

Sevgili Nuralp tadı mozaik pastayı anımsatıyor ama bence bu daha güzel ve hafif:))
Oy içinde şimdiden çok teşekkür ediyorum canım...

Blg ödüllerinin sayfasına girip kayıt yaptırıyorsun ve katogorilerden ülker petibör yemek bloglarını seçip oradan bana oy veriyprsun:))

Sevgiler canım...

kalpkurabiye dedi ki...

aslımm oyum senin bitanemm:)) bu yeni tarifi:)

Tuğba Agaci dedi ki...

Çok yaratıcı bir tatlı,resimden de lezzet fışkırmış!!Tebrikler (:

meltem beker dedi ki...

Çok iştah açıcı görünüyor ellerinize sağlık:)
Anneler günü yarışmamaıza bekleriz:)
kucak dolusu sevgiler...

http://www.meltemmutfakta.com

Unknown dedi ki...

Aslıcığım her zamanki gibi harikasın ne diyebilirim.Ellerine emeğine sağlık.Hafif bir lezzet olduğundan eminim ve en kısa zamanda deneyeceğim.Hediyelerini güle güle kullan canım.Başarılar diliyorum.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Aslıcım bol şans, şimdi oyumu vereceğim..

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika bir sunum, ellerine, fikrine sağlık. Blog ödüllerinde başarılar dilerim. Sevgiler.

lezzet sefasi dedi ki...

Harikaaaa olmusss ellerine saglik canim.Bol snaslar dilerim

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bu çok alımlı ve iştah açıcı bir çanak olmuş,bayıldım. ellerine sağlık tatlım.

başarılarrr

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim, cok degisik bir tarif olmus... Yarismada da basarilar diliyor, sevgilerimi yolluyorum..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

HARİKA BİR FİKİR KORNET İÇİNDE DONDURMA:))))SEVGİLER

saniyesultan dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık....

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık
sıcacık sevgiler yolluyorum sana

gullesu dedi ki...

yaa Aslıcım mükemmel gözüküyor ve mükemmel olmuş bayıldım valla:)))

Fashion Mini dedi ki...

gene harika tatlar yaratmışsın süper ellerine sağlık:)

evli ve cocuklu dedi ki...

Oyumu size verdim. Hayırlısı olur inşallah. Bu tarife de bayıldım. Kızlarıma mutlaka yapacağım. Ellerinize sağlık...

Sevtap dedi ki...

Bol şanslar canım benim.Yine görüntü harika tadıdanda şüphem yok tabi.Canım ya bu ara bir etkinlik yok galiba ne dicem yaz geliyor hafif şeyler yemek lazım.Ben ot obur biri olarak;Hiç meze ve salata etkinliği yapıldığını duymadım yapsana tatlım bir sürü tarif gelsin salatayla ilgili dğişik değişik ne dersin?

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımsın...

Sevgili Karabidikim ortağım Selma mayıs ayında türkiyeye geliyor:))

3 hafta kadar kalacakmış inşlh tatilini bitirsin tekrar başlayacağız etkinliklere:)

Sala ve meze etkinliğini yapan arkadaşlarımız vardı daha önce ama bunu dahada süsleyip tekrar yapmak benimde aklımda olan birşey canım:))

Desteğin için çok teşekkür ediyorum yüreğine sağlık...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
hediyelerini güle güle kullan. Oyumu tabii ki kullanacağım.
Harika bir görüntü yapmışsın. Bayıldım. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Mutfak Dili dedi ki...

41 kere maşalah. Hayretler içinde izledim. Uzun sure tabakdakı ne diye bakdım. Tabakda susmu var sizmi yapdınız süsü. Teşekkürler.

muko dedi ki...

ellerine sağlık her zamnki gibi harika olmuş....

ooo ne güzel valla sizin sponsor iyiymiş bizmki vestel yollarmı dersin:P

aile kategorisindeyim bende


sevgiler

Barbygirl_here dedi ki...

Blogunuz harika, ozellikle yaptiklarinizin fotograflari...
Umarim kazanirsiniz blog odullerinde,coguna baktim,en guzeli sizin blogunuz idi...

Takipteyim,sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails