4 Mart 2010 Perşembe

İçli Kurabiye

Malzemeler:
-250gr margarin (eritilmiş)
-1 çay bardağı pudra şekeri
-1 çay bardağı yoğurt
-1 paket kabartma tozu
-2 paket vanilin
-aldığı kadar un
İçi İçin:
-1,5 su bardağı fındık (iri çekilmiş)
-1 su bardağı çekirdeksiz üzüm
-kuru kayısı (doğranmış)
Hazırlanışı:Hamur için bütün malzemeyi derin bir kabın içerisinde karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapın...
İç malzemenin hepsini bir kasede birleştirip karıştırın...
Hazırlanan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp içlerini oyup fındıklı içten koyup ağız kısmını kapatıp yuvarlayın ve yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirip önceden ısıtılmış 175derecelik fırında üzerleri pembeleşene kadar pişirip soğuyunca üzerlerine pudra şekeri serpiştirip servis yapın...
Afiyet Olsun....

36 yorum:

liza dedi ki...

Tam bir bomba olmuş bu tarif.Yiyen süpermen olur:))Bende birtane aldım. Sevgiler

Şehnaz dedi ki...

ASLICIM YİNE HARİKALAR YARATMIŞSIN....EN KISA ZAMNDA DENEMEK İSTİYORUM...ELLERİNE SAĞLIK TATLIM....ÇOK GÜZELLER ÇOK.....

icimdeki yolculuk dedi ki...

aslı sen neler yapıyosun böylee de malzeme yok.allam ben ne yapayım şimdi:))tatlı krizim tuttu.ellerine sağlık canım enfes görünüyor.

Arzu dedi ki...

ellerinize sağlık
burdan mis gibi kokusunu alıyor gibiyim.
sevgiler

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Oohh mis gibi canim ellerine saglik :))

aleyna dedi ki...

canım ellerine sağlık.bende tam şu an buzluğa atmak için kurabiye tarifi arıyordum.malum evde bey olmayınca yemek pek pişmiyor.buda nefis bir tarif.deneyeceğim inşallah.bu arada kimse seni çanta mimiyle mimlememiş.nasıl gözümden kaçmış.ne var çantanda merak ettim canom.sevgiler.

Tarif diyarı dedi ki...

nefiss bir kurabiye olmuş elinize sağlık sevgiler .

Federica Simoni dedi ki...

ciao!! che meraviglia!! devono essere buonissimi!! complimenti!!! ciao!

cansudere dedi ki...

canım harıka görünüyor ellerine saglık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ne güzel görünüyor bu kurabiyeler böyle. ellerine sağlık tatlım..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ellerin dert görmesin alttaki uğrböceği heran uçabilir çokçok güzel olmuş

Özlem dedi ki...

Aslı'cım, hamarat arkadaşım benim, gene neler yapmışsın böyle, ne güzel de duruyorlar tabakta öyle uslu uslu :)) ellerine sağlık canım.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.Sevgi ve saygılarrrrr....

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

canımellerine sağlık muhteşem

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim... Afiyet olsun yiyenlere... Sevgilerimle,

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Aslıcığım, ellerine sağlık,leziz görünüyor.

pelince dedi ki...

Aslıcım içi dolu ,harika bir kurabiye..
ellerine sağlık..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Aslı'cığım ellerıne saglık cok guzel bunlarrrr:)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım eline sağlık nefis görünüyor sevgiler.Mine

Unknown dedi ki...

Canim benim ellerine saglik kurabiye lerin nefis görünüyor . Afiyetler olsun.

Fashion Mini dedi ki...

nefis görünüyor kurabiyeler ellerine sağlık yine :)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Asli'cim,
bu güzelim kurabiyelerin icinde findik ve üzüm varsa, buna bende varim:))

Nefis olmus bu güzellikler, ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık ne güzel olmuşlar sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

eline sağlık canım böyle içi harclı kurabiyelere bayılıyorum Afiyet şeker olsun

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. İçindekilere bayıldım. Yedikten sonra üşümenin pek imkanı yok. Tam şu sıralar Ankara soğuklarıa iyi gider.
Sevgiyle kal.

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

atom kurabiye olmuşlar ellerinize sağlık hayırlı cumalar efendim selam ve dua ile

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerine sağlık afiyetler olsun bereketi ile...
Sevgilerle..

Unknown dedi ki...

Pembe şekerim harika bir kurabiye ellerine sağlık.Bir tanecik alıyo rum kocaman öpüyorum...

Unknown dedi ki...

yine döktürmüşsün.ellerine saglık.

atesböcegi dedi ki...

ama bu gerçekten nefis olmuş canım.hele o uğurböcekli pastaya bayıldım.güzel bir hafta sonu diliyorum. Sevgiyle

Unknown dedi ki...

selam Aslişko nasılsın canım hayırlı cumalar kurabiye hamurun elmalı kurabiye hamuruyla aynı yani süper:D içindekiler de liza nın dediği gibi bomba olmuş artık yiyince neler olur bilemiyorum:)))
tek kelimeyle harikasın canım

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcımm harika olmuş kurabiyelerinn.. pastayada bayıldımm.. herşey harika öptüm fıstığımm

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık bol vitaminli bir kurabiye olmuş. Hayırlı cumalar. Sevgiler...

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Canım seni unuttum sanma, yine döktürmüşsün. Adı gibi değişik ve içli bir lezzet. Hayırlı cumalar, sevgiler.

angel dedi ki...

cnmm cuman mubarek olsun
hızına yetişmek ne mümkün:))) hergüne bir tarif...
kurabıyelerıne bayıldım
ellerıne sağlık...

Aysultan... dedi ki...

Enerji deposu valla ne güzel:)))
ellerine sağlık pembe ke...:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails