5 Kasım 2009 Perşembe

Teşekkürler Sinangil

Sinangil Türkiye’nin lezzet markası olarak, 1963’ten bu yana gıda sektöründe hizmet vermektedir.
Türkiye’nin ilk paket ununu piyasaya süren Sinangil, 2008 yılı itibari ile perakende ürün grubunda; çok amaçlı paket un, özel amaçlı paket unları, kek unları, fonksiyonel unlar, hazır ekmek karışımları, pişirme yardımcıları, glütensiz un ve endüstriyel ürün grubunda;
Kek miksleri, pastacılık toz karışımları, garner ekmek karışımları, power ekmek karışımları satışlarını yaparak, 2004’ten bu güne artan pazar payı ile çalışmalarına devam etmektedir.
(metin alıntıdır)

Yukarıdaki ürünler sinagil firması tarafından hediye olarak gönderildi...
Daha önce baklavalık ,tam buğday unu ve mantı ununu kullanmıştım ama kek unlarını ve ekmek unlarını inşallh en kısa zamanda deneyip sizlerle paylaşacağım...
Özelliklede kek unlarını denemek için sabırsızlanıyorum hemen denemek istiyorum dönüşte görüşürüz:))

16 yorum:

Unknown dedi ki...

canım benim iyi günlerde kullan hediyelerini afiyetle yiyin.Kocaman
öptüm...

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Merhabalar hemşerim.
Başka bir arkadaşımın sitesini ziyarette iken gördüm sizi.Kayserili olduğunuzu görünce ziyaret etmek istedim.
12 sene dir Antalyada yaşıyoruz ama hala burda bile arar annem sinnangil unlarını özellikle baklava için.Memnun kalırsın yani.

Sevgilerimle...

Işıl dedi ki...

nasıl geldi bu hediyeler sana üyelikle falanmı merak ettim?

Attığım taşa gelince;ben eşyaların yerini değiştirme kısmına takılmıştım.bazen gittiğim evlerde çocukların ulaşabileceği yerlerde kırılacak bişeyler olursa kaldırırımda.Asla kaygısız bir anne değilim ama gezmede sürekli çocuğun peşinde koşmak yerine biraz etrafı ona uygun hale getirerek her iki tarfında rahat etmesini uygun bulurum.
29 ekimde bi oturmada bu tip bi şeye çok canım sıkıldıda belki bu tam üstüne geldi o yüzden takıldım

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

CANIM GÜLE GÜLE KULLAN UNLARINI BİZE GÜZEL ZİYAFTELER HAZIRLA.
HAFTADA ÜÇGÜN BALIK YEMEK ZORUNDAYIM YAZMIŞSIN YOKSA GÜZEL BİR HABER Mİ VAR?
SEVGİLER.BENDE İSTİYORUM BU SİNANGİL UNLARINDAN YA BANA NE:)

Nur Vural dedi ki...

Ohh ne güzel yeni tariflerle buluşacağız desene...

mutfaktakizaman dedi ki...

oh oh ne guzel canim tarifler yakinda yerini alir umarim;))
afiyetle tuketin insallah tatlimmm...

icimdeki yolculuk dedi ki...

yap yap bitmez güzel cicileri bekliyoz

bir demet feslegen dedi ki...

Güle güle kullan :) bizlere bisürü şeyler yapar tanıtırsın ne güzel :)
sevgilerrr

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

cnm güle güle kullan.banada göndereceklerini yazmışlardı ama 10gündür yok bugünde geldiyse eğer ben evde yokum.cebim yanımda yok :) habersiz gelmeselerdi derim :) önceden aradılarmı cnm seni gelmeden önce..

cansudere dedi ki...

iyi günlerde pişirrrrr

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili meloş hayır canım aramadılar...
Zil çaldı bir baktım kargo...
Eşinde kocaman sinangil yazılı kutu:)

lemanice dedi ki...

afiyetle ye canım.inşallah iyisindir.bakıyorum gözden ırak olunca gönüldende olmuşuz:(bühü bühü.beni eklediğini hatırlıyordum yanlışım mı var yoksa:(sevgiler pembişim.

Aysultan... dedi ki...

Kıskandım şekerim seni:) şaka şaka
güle güle kullan,afiyet olsun canım...

Begonvilli Ev dedi ki...

Güle güle tüketin. Kek de çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık. Mutlaka deneyeceğim bu tarifi.

nuralp dedi ki...

LİMONLU KEK HARİKA GÖRÜNÜYOR. AMA HE MERAK EDİYORUM. BU HEDİYELER NASIL ULAŞIYR SİZE? İYİ GÜNLERDE AFİYETLE YİYİN İNŞ...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım kek harika görnüyo buarada bana geldi aslıcım paket ben evde yoktum kim getirdi ne yaptı adamlar geldimi bilmiyom apartmada kapımın önünde buldum ev sahibi yada alt komşum aldı sanırım..kavuçtum yani bende bugün sinangillerime..ayy o kakaolu kekunua bayıldım bende onun yerine başka bir çeşit vardı kakaoya bayılırımda ;:) güle güle kullan cnm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails