6 Haziran 2009 Cumartesi

Fındıklı Makaron

Malzemeler:
-1 adet yumurta
-125gr margarin
-1 su bardağı esmer şeker
-1 çay bardağı toz şeker
-2 su bardağı un
-2 paket vanilin
-1 paker kabartma tozu
-1 su bardağı fındık
Hazırlanışı:Bütün malzemeyi karıştırıp yoğurun ve hamuru 15 dk dinlendirin...
Hamuru düz zeminde merdane ile fazla kalın olamayacak şekilde açıp istediğiniz şekillerde kesip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine aralıklı olarak dizin (çok fazla kabarıp yayılıyor) önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında üzerleri kızarana kadar pişirin ve ılık olarak servis yapın...
Soğuyunca sertleşiyor oyüzden servis yapmadan önce mutlaka 5dk ısıtın....
Afiyet Olsun...:)

28 yorum:

_irm_ dedi ki...

çok güzel görünüyor .)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Papatya papatya hemde:) Ben bunları hapur küpür yerim:)

Çok nefis görünüyorlar canım,ellerine sağlık..

Mutlu haftasonlarıı..

e.esma.albayrak dedi ki...

ellerinize saplık yine güzel bir tarif daha hızınıza yetişemiyorum maşallah:))
her baktığımda yeni bir tarif...

tasarım mekani dedi ki...

lezzetin icinde findik olunca olay tamamdir :))eline saglik.. medinem

anneminkizıyim dedi ki...

Hhiiim nefis findikli makaron harika, kahvenin yaninda iyi gider hemen aliyorum iki tane:)) ellerine saglik canim, sevgilerimle

aleyna dedi ki...

canım hiç denemedim bu makaron olayını.esmer değil denormal şerker olsa olmazmi.sevgiler.

reyyan dedi ki...

SELAM CANIM ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELİNE SAĞLIK.
SEVGİLER.

bambi dedi ki...

Harika olmuş canım,ellerine sağlık,sevgiler gönderiyorum sana:))

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcım ellerine sağlık çok nefis görünüyorlar bayılıyorum valla tariflerine:) öptm canımm:))

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

çok şeker olmuş:)

nihan dedi ki...

ellerine sağlık.çok güzeller.sunumun da özellikle iştah açtırıyor.sevgiler

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık.nefis ötesi olmuş.

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik arkadasimmm harikalarrr bir tane aldimm;))iyihafta sonlari canimcimm

LF dedi ki...

looks delicious! come to my blog to pick up an award for you.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canlarım hepinizin yüreğine sağlık yorumlarınız için çok tşkr ediyorummm:))
Sevgili aleynacığım soruna hemen cevap veriyorum...
Kurabiyenin özelliği esmer şeker tabikide olur neden olmasın ama aynı tadı alabilirmisin bilmiyorum farklı bir lezzet çıkar diye düşünüyorum..:)

bir demet feslegen dedi ki...

Aaa çok pratik olmuş.. güzel bir fikir verdin canım bana, ellerine sağlık
sevgilerrr

Aysultan... dedi ki...

Kurabiyeler ok cici olmuş,
eline sağlık:)
sevgiler...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Canım ellerine sağlık macaronlar harika görünüyor.

Sevgiler...

pelince dedi ki...

İki tane alıyorum kendime :)ellerine sağlık..

Sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

nefis görünüyor,canim hizina yetisilmiyor hergün yeni bi tarif görüyorum masallah diyorum
güzel pazarlar

Narince dedi ki...

Ayy bana kalmadı mı?

Narince dedi ki...

Bana kaldımı ki, geç mi kaldım?

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ne güzel olmuş. Deneyeceğim.
Sevgiyle kal.

eyerhagu dedi ki...

canım her ziyaretine gelen 1 tane almış bize kalmamış artık bizde kendimiz yapar yeriz napalım:) çok nefis görünüyorlar ellerine sağlık.. çok öpüyorum

şirinem dedi ki...

bu kurabiyelere bayılıyorum tarifini görmek beni çok mutlu etti ellerinize sağlık

hatice dedi ki...

Canım, kurabiyeler harika görünüyor, ellerine sağlık..sevgiler

Unknown dedi ki...

canım ellerıne sağlık çayımın yanına bir kaç tane aldım:)))harıka görunuyorlar...

gullesu dedi ki...

ellerine sağlık gerçekten harika gözüküyo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails