20 Mayıs 2009 Çarşamba

Sodalı Kek

Bu tarifimi 43. P.D.Ç.S.E. nin ev sahibesi olan asimelek arkdaşıma gönderiyorum... Malzemeler:
-4 adet yumurta
-2 su bardağı toz şeker
-1 su bardağı sıvıyağ
-1 şişe soda-1 paket kabartma tozu
-2 paket vanilin
-aldığı kadar un
Üzeri için: :Yumurta ve şekeri köpürene kadar mikserle çırpın...Sırasıyla sıvıyağını sodayı unu kabartma tozunu vanilini ekleyin. ve hepsini karıştırın...Yağlanmış kek kalıbına karışımı dökün ve önceden ısıtılmış 150derecelik fırında yaklaşık 40dk pişirin...
Afiyet Olsun...

23 yorum:

Nina dedi ki...

Very nice cake!

akasyakokusu dedi ki...

Pembişim yürüyüşten geldim..Dilim damağım kurududa:))
Bir dilim kek alıyorum kahvemin yanına:)))
Sonrada eline sağlık diyorum...

Pembe Tatlar dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun canım:))

ASİMELEK58 dedi ki...

TESEKKÜRLER CANIM ELLERİNE SAĞLIK TEKRAR BEKLERİM SEVGİLER

ahsapboyaci dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor doğrusu

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR .
SEVGİLER

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Tatlım ne güzel kabarmış bu kek,

Ellerine sağlık:)

meleginmarifetleri dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel bir görüntü..
Sevgiler by..

Baharcicegi dedi ki...

yumusacik olmustur piserken misler gibi kokmustur kekin nefis olmus eline saglik

Nina dedi ki...

Thank you for following me...finally !

burcunokta dedi ki...

Ne muhteşem bir görüntü, eminim tadıda nefistir.canım ben bir dilim alayım kahveylen güzel gider, ellerine saglık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

ellerin dert görmesin güzelim.yine harikalar yaratmışsın mutfakta.

keskinli dedi ki...

canim ellerine saglik
enfes olmus vede süper kabarmis
sevgiler hayirli günler

Narince dedi ki...

Canım çok güzel olmuş bu kek. Silikon kalıp mı kullandın? Diğerlerinde ben habire parçalıyorum kekleri çıkarırken. Sabırsızım iyice soğumasını bekleyemiyorum. Görüşürüz canım hoşçakal.

yeşim dedi ki...

kek harika görünüyor canım eline yüreğine sağlık. öptüm...bye....

Pembe Tatlar dedi ki...

yorum yazan haerkese çok tşkr ediyorum....
Sevgili necla (narince) Hayır normal kalıp kullandım ama önce sabırla kekin soğumasını bekledim:)) Sevgiyle kal...

gullesu dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık

sevil dedi ki...

tatlım ellerine saglık nefis olmuş...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Fotograf cok guzel. Biraz daha buyuk fotograf koysan bloguna olmaz mi? Bu sadece bir fikir:)
Ellerine saglik.

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Sekercim.. Ellerine saglik..
Kiz senin yayinladigin fotograflarinda ayri bir hosluk katiyor hani..
Yetenekli hemserim benimm :))

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

MERHABALAR BEN BİŞEY SORCAM SODALI BÖREĞİ ÇOK YAPTIM DA KEK NASIL OLUYOR YANİ TADINDA MI FARKI??? ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLERİMLE

LEMAN dedi ki...

gadasını aldıgım nördün gene döktürdün ellerıne saglık bunu deneyecegım ev soda kaynıyo degerlensin bak

Narince dedi ki...

Beklediğinine değmiş, çok güzel çok, ellerin dert görmesin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails