13 Nisan 2009 Pazartesi

Tahinli Cevizli Kurabiye

Malzemeler:
-250gr yumuşak margarin
-1 yumurta (akı yüzüne)
-1 çay bardağı tahin
-1 su bardağı toz şeker
-1 su bardağı çekilmiş ceviz
-3 su bardağı un
-1 paket kabartma tozu
Üzeri İçin: susam
Hazırlanışı:Tüm mazemeyi karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında hamur yapın....
Hamurdan cevizden küçük parçalar kopartıp yuvarlayıp ikielinizin arasında yassılayın önce yumurta akına sonrada susama batırın ve yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin....
Önceden ısıtılmış 175derecelik fırında üzeri kızarana kadar pişirin.....
Afiyet Olsun

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hımm çok iştah açıcı gözüküyor çıtır çıtır olduğu burdan belli oluyor...
PEMBE KURABİYE:))
aslı...

Pembe Tatlar dedi ki...

:))

www.bambikurabiye.blogspot.com dedi ki...

Pembetatlar harikasın..Bana ziyaretin için teşekkür etmeye gelmiştim,bloğuna bayıldım..Ben de blogspotta bir blog açtım,daha geliştiremedim..Seni arkadaş listeme ekledim müsade edersen..Sevgilerimi yolluyorum..

Pembe Tatlar dedi ki...

Nazik ziyaretin ve yorumun için çok tşkr ediyorum...
Ziyaretlerinin devamını beklerim inşlh:))
Görüşmek dileğiyle sevgiyle kal:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails